reklam
26 Mart 2016

Kertenkele Akıncı Ölecek mi? Hicabi Ölüyor mu? Fatih Doğan Kimdir?

Kertenkele Akıncı Ölecek mi? Hicabi Ölüyor mu? Fatih Doğan Kimdir?

Atv’nin sevilen dizisinde haftalardır çok gizemli maskeli bir adam kötülere korku saçıyor. Kendisini Akıncı olarak tanıdığımız bu maskeli adam kim? Kertenkele yayınlanacak yeni bölümde Akıncı’nın kim olduğunu öğreneceğiz. İzleyicilerden gelen yorumlar ve bizimde tahminimiz Akıncı’nın Hicabi olduğu yönünde.

Sokrat’ın adamı olan Hayalet ile yolda kavga eden Akıncı Hayalet’in sırtından bıçakla vurması sonucu yere yığılır ve bir daha kalkamaz. Peki Hicabi gerçekten ölüyor mu? diziden ayrılıyor mu? tüm bunları gelecek hafta yayınlanan yeni bölümde öğreneceğiz. Peki otobüste bulunan kişilere ne olacak?

Kertenkele Dizisi Akıncı (Maskeli Adam) Kim?
Kertenkele dizisi yeni bölümü ile bu akşam ekranlara geldi. Geçtiğimiz bölümlerde Turgut’un elinden Melis’i kurtaran Akıncı yeni bölümde de Kertenkele’yi Sokrat’ın adamlarının elinden kurtarmıştır. Bu gizemli karakterin kim olduğu ne yazık ki hiç bir şekilde bir bilgi paylaşılmayarak gerçek ismi sır gibi saklansa da bu bölümde Akıncı’nın biz Hicabi olduğunu ciddi ciddi düşünmeye başladık 🙂
Akıncı’nın Hicabi olduğu yayınlanan son bölümde çok netti. Gördüyseniz eğer Akıncı’nın motorunun üzerinde oturan Hicabi çocukluk yıllarında hocasından aldığı nasihatı hatırlıyor.

Fatih Doğan Kimdir?

Akıncı’nın kim olduğu henüz belli değil ancak kim olduğuna dair bilgiler ulaştığında buradan takip edebilirsiniz. Yeni oyuncu hakkında detaylı bilgileri sizlere buradan ulaştıracağım.
Kertenkele dizisi hakkında bilmek istediğiniz her türlü soruyu bizlere yorum olarak ulaştırabilirsiniz.

Share
2650 Kez Görüntülendi.
#

SENDE YORUM YAZ

#

Kertenkele Akıncı Ölecek mi? Hicabi Ölüyor mu? Fatih Doğan Kimdir?” için 62 Yorum

  1. tümer : diyor ki:

    yeni sezon başrol akıncının salak inek

  2. enes : diyor ki:

    ben akıncı olmak istiyom hicabi mi hayır o akıncı

  3. memet : diyor ki:

    akıncı hicabidir

  4. RIZA : diyor ki:

    ben gördüm hiciabi

  5. batuhan : diyor ki:

    o bence ölmez ölse bile cehenemin dibine gider

  6. levent : diyor ki:

    akıncı çok yakışıklı

  7. levent : diyor ki:

    lan akıncı hicabimi

  8. ali : diyor ki:

    hiçebi gercekten kim

  9. merve : diyor ki:

    bence hicabi maskesini cikarsin ve gizem inansin

  10. ezra gül : diyor ki:

    akıncı kılığında o hareketleri yapan gerçekten hicabimi

  11. melike : diyor ki:

    akıncı hicabi baştan beri ben söylüyodum ve hicabi çıktııııı

  12. esat : diyor ki:

    ilk akıncı kimdir
    hicabiden önceki

  13. yusuf : diyor ki:

    akıncı hicaabi maskesini çıkarttı bi kaç bölüm de akıncı hicaabi

  14. KARAKEMAL : diyor ki:

    akıncınınyü zünü bendemerak etim acabakim kertenkeleyi nedenkuratarıyor

  15. soru bankası : diyor ki:

    hicabi akıncı ama gerçek dövüşen hicabi mi ????????

  16. ismet : diyor ki:

    bnece akıncının kertenkeleyle yıllara dayanan bir bağı olması lazım yoksa durduk yer yardım etmesi manrıksız olur

  17. Osman : diyor ki:

    buda akıncı hicabi değil boyu kısa onun diyenlere gelsin akıbcı kimmiş ?

  18. CEZA : diyor ki:

    akincinin boya bir bak birde hicabinin

  19. Görkem : diyor ki:

    akıncının hicabi olduğu çok açıktı

  20. ulaş : diyor ki:

    akıncı hicabi çok belli

  21. umut coşkun : diyor ki:

    akıncı hicabi

  22. salih : diyor ki:

    ben akıncıyı tanıyorum hicabi

  23. kertenkele : diyor ki:

    son bölüm yaz 1 saat 30uncu dakikada

  24. baba : diyor ki:

    akıncı hicabi ben gördüm

  25. akıncı : diyor ki:

    ben akıncıyım aynı zamanda hicabi

  26. Sıla : diyor ki:

    hicabiymiş ama akıncıya hayranım yani hicabiye ama o yüzünü gösterdi gösterdiği içinde gizem onu terketti çünkü hicabi küçükken karateye giderken hocası ona yüzünü gösterme hep doğru yolda yürü falan dedi ama hicabı aynaya baktı ve kaybetti. anlayanlar yorumu beğensin

  27. hicabi : diyor ki:

    bence akıncı kız cunku hıcabı dın adamı akıncı gızem!!!!!!

  28. hicabi : diyor ki:

    bence akınıcı kız

  29. hülya : diyor ki:

    hicabi saçından ve el yapısından anladımm

  30. fatih : diyor ki:

    Akıncı icabi değil başka biri onu biliyorum çünkü icabinin boyu kısa akıncının ise boyu uzun bu başka bir adam kertenkelenin tanıdığı biri yıllarca kertenkeleyi koruyormuş filmin başındada sonundada akıncı vardı zaten dikkat ederseniz sonradan icabi diyenler oldu icabi olmadan öncede akıncı vardı baron da bunu demişti akıncı yıllarca bize kan kusturdu ama bir türlü yakalayamadılar akıncıyı o yüzden boşuna ümitlenmeyin akıncı icabi değil malesef bir başkası ama kim ???

  31. fatih : diyor ki:

    iyi de icabi olamaz ki icabinin boyu kısa akıncı olması mümkün değil başka biri muhtemelen

  32. fatih : diyor ki:

    hicabi değildir belkide hicabı olması mümkün değil bence ikiz kardeşi ölmedi ikiz kardeşidir hastanede öldü dediler ama benim tahminimce ölmedi o olma ihtimali olabilir

  33. ilker : diyor ki:

    ahmet şimşek çıkabilir

  34. ilker : diyor ki:

    akıncı maskesini hiç çıkarmıyo

  35. kertenkele : diyor ki:

    bence kara kemal

  36. MERVE : diyor ki:

    bence hi̇cabi̇ olabi̇li̇r çünkü onun gücünü gördük

  37. akıncı : diyor ki:

    akıncı hicabi olsa hicabi zayıf o şişman

  38. efe : diyor ki:

    bence akıncı kertenkelenin ikiz kardeşi deil hem oöldü ikiz kardeşi hem aslında kertenkele ile ikiz kardeşi (ahmet şimşek) le aynı kişiler ve bence akıncı melisi kurtarırken (45.bölüm) kertenkele geldinten sonra akıncı evi terk ediyo yani aslında bence ikiz kardeşi olamaz

  39. ferat : diyor ki:

    akıncı kertenkelenin ikiz kardeşi

  40. mutlu : diyor ki:

    akıncı hicabi degil ve melisi kurtarmasının sebebi kertenkelenin zaten melisi kurtamak istemesi ve akıncının buna yardım etmesidir.akıncı baronun tanıdıgı biri iyi izleyin filmi baron kertenkeleye bir sey olsun istemiyor

  41. fuat : diyor ki:

    akıncı kim

  42. Akıncı : diyor ki:

    akıncı olarak tanıdığınız adam ünsal dır..hicabi melis i tanımaz ve onu neden kurtarsin??ama ünsal melis arkabasi olduğu için onu tanir.. bu yüzden ünsalll!

  43. sdaasdasdsasd : diyor ki:

    zati hicabi olması gerek %99.99 hicabidir

  44. adem : diyor ki:

    valla hicabi cıkarsa o akıncı takar sikime artık ızlemem ıyıce sacmalamıs olur senarıstler zaten ıkıncı sezon sıkten boktan bıseydı bırakmaya yer arıyordum :d

  45. gölge : diyor ki:

    kesin hicabi arkadaslar sacından tanıtım ben ama hiç kemsenin hemeri yok

  46. sad : diyor ki:

    deadbool dur

  47. CAN : diyor ki:

    arkadaşlar hicabi olamaz nedeni: sokrat nereden tanio akinciyi o yuzden hicabi olazmaz

  48. yasin : diyor ki:

    ben akıncın kim oldugunu çok merak ediyorum acaba hicabimi

  49. hamza : diyor ki:

    bence hicabi saçı ten rengi hicabiye çok benziyor kertenkeleyi şunun için kurtarıyor olabilir çünkü hicabi kertenkelenin hoca olduğunu biliyor normalde deil o yüzden hocasını koruyor

  50. selami : diyor ki:

    muslum farkedersen hicabi dev bir ayakkabı giyiyordu boyu o yüzden uzun görünüyor yoksa bildiğimiz kısa boylu hicabi

  51. ismet : diyor ki:

    akıncı diziye gerçekten renk veriyor hızı gibi yetişiyor çokta iyi oluyor

  52. spartacusdeniz : diyor ki:

    hicabi gibi ama hicabi olması saçma akıncı ilk göründüğünde uzun boyluydu şimdi hem maskesi değişmiş hemde boyu

  53. duhan : diyor ki:

    akıncı kim

  54. muslum : diyor ki:

    ama eger akinci hicabiyse ,, akincinin boyu kertenkele kadar ama hicabi daha kucuk kertenkeleden nasil olacak o onu anlamadim ?

  55. boşver ismimi : diyor ki:

    harbiden akıncı kim ??????????????????????????????????????????????

  56. muslera leyla : diyor ki:

    bence akıncının hicabi olmaması lazım çünkü saçma olur yani hicabi din adamı süper kahraman değil umarım yeni bir oyuncudur

  57. yücel : diyor ki:

    akıncı nın kimliyi hicabidir kesinlikle herkez bilsin

  58. dizinin 55.bölümünü izlerseniz akıncının hicabi olduğunu anlarsiniz .hi̇cabi̇ye biçakla saldiran adami etki̇si̇z hale geti̇rmesi̇ buna örnek kara kemal [turabi] ile bilek güreşi yapıp yenilmesinde buna bir örnektir

  59. bençe hicabi değil

  60. unsal : diyor ki:

    ben akıncının yuzunu cok merak ettim ve adınıda kertenkeleyi niye kurtarıyor